Maandag 9 mei - Reisverslag uit Peking, China van chinareiscopernicus2016 - WaarBenJij.nu Maandag 9 mei - Reisverslag uit Peking, China van chinareiscopernicus2016 - WaarBenJij.nu

Maandag 9 mei

Door: Noortje en Elena

09 Mei 2016 | China, Peking

We waren vanochtend naar het plein van de hemelse vrede, daar waren veel mensen aan het dansen waren en tai chi aan het doen. We deden ook mee met ze maar konden het niet zo goed als alle chinezen. Daarna gingen we wandelen naar de tempel over een pad. Op de rand daar waren allemaal mensen Chinese spellen aan het doen en veel mensen eromheen Deden mee. Toen we bij de tempel waren aangekomen gingen we er mee op de foto en liepen we er wat omheen. Het was heel mooi om te zien. Toen gingen we weer verder lopen en kwamen we bij een soort plein waar veel mensen gym oefeningen deden en dansen. Hier hadden we weer een dans moment en het was zo leuk. We kwamen ook bij een steen aan waar de keizer zou hebben gepraat met god. Het was heel bijzonder en wij moesten natuurlijk daar ook mee op de foto. Het was heel leuk om al die mensen zo te zien. Daarna was er nog een soort tempel waar je langs de muur kom praten met elkaar. De trillingen gingen langs de muur en het was heel goed verstaanbaar. We zijn heel blij dat we hier geweest zijn en het was echt heel leuk.